برگزاری جلسه با دکتر محمود واعظی، ریاست دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران

شنبه 19 خرداد 1403، جلسه‌ای با حضور دکتر محمود واعظی، ریاست دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، حول موضوع دومین پیش‌نشست همایش «الهیات کاربردی: الهیات کاربردی و سایر حوزه‌های دانشی، گفتگو و تبادل نظر درباره مسائل و چالش‌ها» در محل پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.

دکتر محمود واعظی در بازدید از پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، ضمن اطلاع از آخرین فعالیت‌های پژوهشکده، به ارائه گزارشی از همایش الهیات کاربردی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران و پیش‌نشست‌های برگزار شده آن پرداخت.
در این جلسه که با حضور دکتر ارشدی سرپرست پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی، دکتر علی مصطفوی عضو گروه اقتصاد اسلامی پژوهشکده و دکتر علی نعمتی عضو گروه اقتصاد اسلامی و مدیر دفتر ارتباطات حوزوی پژوهشکده و مهندس موسویان صورت پذیرفت، طرفین به بررسی راه‌های همکاری علمی پرداختند.
در انتها مقرر شد دومین پیش‌نشست این همایش توسط دفتر ارتباطات حوزوی پژوهشکده مطالعات در تیرماه با موضوع «نقش ماهیت‌شناسی حوزه علمیه در تعریف کارکردهای اجتماعی روحانیت» برگزار شود.

 

photo 2024 06 11 09 19 40 2

 

photo 2024 06 11 09 19 41

 

photo 2024 06 11 09 19 40

انتهای پیام/


کلیه حقوق متعلق به پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی می باشد.