وبینار مدل تاثیر ادیان بر کارآفرینی (مبتنی بر ترکیب مطالعات بینالمللی) توسط پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری دانشگاه امام صادق (ع)، چژوهشگاه حوزه و دانشگاه، و انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی در روز دوشنبه 28 تیرماه 1400 با مشارکت پژوهشگران و دانشجویان حوزههای مرتبط برگزار شد.
سخنران این وبینار آقای دکتر پویا پیرملکی دبیر علمی وبینارهای بینالمللی دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) و عضو گروه بینالمللی مدیریت، معنویت و دین بودند که در این وبینار به ترسیم نقشه علمی حوزه مطالعات دین و کارآفرینی، ارائه مدل تاثیر دین بر کارآفرینی (مبتنی بر ترکیب تحقیقات تجربی بینالمللی)، و معرفی خلاءهای تحقیقاتی و طرح پیشنهادهایی برای مطالعات آینده پرداختند.
این وبینار در نشانی الکترونیکی زیر قابل دسترس پژوهشگران است: