برگزاری سومین جلسه در خصوص اقدام موهن مجله شارلی ابدو

سومین جلسه در خصوص بررسی ابعاد مختلف اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به پیامبر اكرم (ص) به همت پژوهشكده مطالعات اسلامی در علوم انسانی، روز چهارشنبه ساعت 12 در محل دفتر رییس محترم دانشكده علوم اداری و اقتصادی جناب آقای دكتر جوان جعفری برگزار شد.

در این جلسه كه با حضور اساتید صاحب نظر گرایش های مختلف حقوق آقایان دكتر جوان جعفری، دكتر حسینی، دكتر قبانچی، دكتر ساداتی و سركار خانم دكتر امینی از دانشكده حقوق و جناب آقای دكتر افخمی، آقای شریف و خانم حسینی از پژوهشكده برگزار شد در ابتدا آقای دكتر جوان جعفری توضیحاتی اجمالی در مورد اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته طی دو جلسه گذشته ارائه نمودند و سپس آقای دكتر افخمی در خصوص موارد مورد نظر پژوهشكده به طرح موضوع پرداختند. در ادامه جلسه، خانم حسینی گزارشی از فعالیت نشریه از سال 2001 تا كنون و اقدامات محرك و توهین آمیزی كه در زمینه اسلام هراسی در این نشریه طی این سالها انجام شده است و تبعات آن به اعضاء جلسه ارائه نمودند و در انتها تمامی اعضاء جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

این جلسات تا زمان رسیدن به نتیجه در جلوگیری از تكرار این موضوعات در آینده ادامه خواهد داشت و موضوعات مختلف در دستور كار قرار خواهد گرفت.

index1399-08-02 


کلیه حقوق متعلق به پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی می باشد.